Deze
foto is gemaakt voorjaar 2004. Het is een vroege bloeier en ik kwam te
laat om hem vast te leggen in volle pracht.
Dit jaar
2005 zou me dat niet gebeuren. Onder werktijd heb ik in haast deze
foto's gemaakt. Desondanks rook ik de heerlijke zoete geur en voelde de
stress van me afglijden.
In
2008 zag ik tot mijn grote schrik dat deze boom gekapt was. Volgens de
gemeente was de boom ziek. Jaja
Tot
het laatst toe zat de boom goed in het blad en bloessem. Nu een kale
plek...